Knark


I kväll ska det snortas ordentligt på klubben! 
Men no, här snackar vi inte om något mysko pulver utan om vanlig, hederlig gammal Nezeril.

Jag har nämligen dragit på mig nån amerikansk förkylning (jenkarna ska ju alltid vara värst) så nu sitter jag och snorar och snörvlar som ett litet dagisbarn. Men det hindrar mig såklart inte från att komma till GLODT i kväll, även om jag så ska behöva bäras in på bår. Dock kan jag inte garantera att alla skivor, vänner och plastölglas förblir onersnorade (nytt ord!). 


Pscht Pscht i näsas och sedan jag är all set. Er andra kan jag dock inte ta ansvar för. 

Kom på egen risk. Kanske blir det lite smisk. 

/Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0